Monday, December 27, 2010

Terasa Diri Begitu Dihargai :)

Salam readers, emm hari ni dimulakan dgn kerisauan yang melampau, tak tahu nape trasa risau yg amat, pasal apa ek? Ana pun kurang pasti, entah hanya Allah jer yg tahu apa yang bersarang di hati ni kot, mungkin rasanya hal kehidupan, mungkin juga hal kerja. Banyak perkara membelenggu minda. Tapi Alhamdulillah, jika kita sentiasa ingat pada Nya, bebanan atau kerisauan itu pasti kan berpenghujung :D
Nasib baik la cuma sekejap jer, setelah ana dapat 'selesaikannya' baru rasa lega yang teramat. Syukur Alhamdulillah.

Emm hari ni 1 hari perut meragam, cam rasa pedih ulu perut jer..walau dah makan tp masih sakit. Sekarang pun masih lagi, makan dah banyak dah, tak tahu naper..

Tetiba setelah sekian lama x melihat blog hubby (hubby mmg ada blog, tp dia jarang sangat update) tetiba petang ni teragak untuk menjengah dan kemudia ana terbaca entrinya yang betul menyentuh hati ana. :'(
Tak sangka ana, terasa diri ini begitu dihargai...huhuhuhu

Bukan mudah untuk melaksanakan tanggungjawab antara kerjaya dan keluarga... kalau korang nak tahu jemputlah baca, ana tak nak cerita lebih2 karang kata SS pula.. ;D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!