Wednesday, December 29, 2010

Piala AFF Suzuki 2010 - Siapa Calon Menantu?


Akhirnya setelah sekian lama sejak perlawanan diperkenalkan pada tahun 1996, akhirnya pada tahun ni kita dapat juga merasa untuk menggenggam Piala itu beserta hadiah kemenangan berjumlah USD100,000 tu!!
(Convert pd RM dekat RM390k tu!!!) belum lagi hadiah kemenangan yg dijanjikan oleh Menteri Belia dan Sukan yang berjumlah RM9K sorang...mak aii banyak nyer tu durian runtuh hujung2 tahun...

Dah la player kita muda2 n ensem....naik saham abang2 tu oiii!!! Nasib Norshahrol dah kawin yerk... emm Khairul Fahmi kosong ker? ahaksss.

Makcik-makcik dan pakcik-pakcik sila pilih2 mana satu calon menantu...ahakss 



5 comments:

shera haifa said...

Khairul Fahmi dh ada aweks..
nie blog aweks dye

http://jejariruncing.blogspot.com/

myb safee sali single lagi kot..hehe

NaDia CoMaNeCi said...

yup..tul la tu blog awek dia..huhu

asfiedaimpiana said...

geget jari la nampaknyerrrr

aMyErInAiMiE said...

hehe.bangga sy walaupun sekadar bf adik sy je~ ^^

actually sgt terharu tgk bola td.mcm nk nangis! huu~

asfiedaimpiana said...

Amy - wah me pun tumpang gembira la coz bakal kakak ipar kfcm dtg blog me hihihiii tq yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!