Thursday, December 16, 2010

Cerita Cinta Bumi Kenyalang - Part II

Salam readers...continue cerita. Biarlah gambar menceritakan segalanya...take a look ;D


 Alhamdulillah, kebetulan ada member kat sana, boleh la jumpa dia.. pergh MR. H itu bawa me naik BMW dia tu. Org besar S'wak bah...hahahaha,rezeki me dpt jumpa dia, esoknya dia dah nak balik semenanjung pulak. So dia bawa me ke tempat ni utk mkn mlm...

Tempat paling wajib kot bg org semenanjung kalu datang Kuching...

 Then menu paling wajib @ Laksa Sarawak
(Me x gemar kot laksa ni, pd me rasanya mcm mee hoon tp cara s'wak)


 sebab dah mlm, so me snap jer pic ni masa dlm keta..
(tunggu yer meow nanti me dtg amik ngan u ahaks)

 ni lampu-lampu depan Hotel Hilton..dekat jer ngan hotel me. 
(sayang me terlambat bg tau my fren minta tlg book kan hotel, kalu x, merasa dah dok sini huhuhu)

 kawasan ni namanya waterfront..menghadap Sungai Sarawak.. kalu siang boleh lah naik bot penambang ke seberang tu...rege RM0.50 jer..

 antara penjaja cenderamata yg ada kat tepi waterfront tu,
harga pun murah kalu nak dibanding kan dalam kedai

antara cenderahati yang boleh didapati. me pun sambar gak beberapa jenis 
hehehehee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!