Friday, June 30, 2017

Telekung Berpoket, Berzip Yang Meletops

Assalamualaikum...

Walaupun dalam kita meraikan tahun masihi 2017, diam tak diam kita ni dah nak masuk Jamadilawal tak lama lagi pejam celik pejam celik nak masuk Ramadhan pula bulan Mei nanti, Insya Allah kalau panjang umur. 

Ni nak kongsi barang baik untuk kelengkapan ibadah muslimah, bukan masa bulan Ramadhan je, tapi guna untuk solat 5 waktu. Kalau pakaian kita kita boleh beli mahal-mahal sampai ribu2, apasalahnya sesekali kita beli yang mahal sikit pakaian untuk menghadap Allah tika solat 5 waktu tu kan. 

Pasal apa cakap macam tu, ni nak promosi telekung berzip @ berpoket ni...


 READY STOK....

TELEKUNG YG ADA POKET sesuai utk UMRAH,HAJI ,HADIAH,HANTARAN 
WARNA PUTIH SAHAJA  
Telekung BerPOKET Durrotul Nailah Menjamin Keselamatan Jemaah…ELAK PEROMPAK dan Solat Lebih KHUSYUK INSHAALLAH dgn Izin Allah 🤗
Assalamualaikum Jemaah yg di kasihi…Kami nak share ni.. Kenapa kita MESTI dapatkan Telekung BerPOKET Durrotul Nailah ? 


Telekung BerPOKET Durrotul Nailah adalah hasil cetusan idea selepas menyedari terlalu banyak kejadian MENCURI  sewaktu mengerjakan solat di masjid atau di surau.
Kami telah  menghasilkan satu inovasi baru pada telekung yang dilengkapi POKET BERZIP di telekung malah di kain pun ada juga… dan ianya sangatlah sesuai untuk menyimpan barang-barang berharga seperti wang, jam, telefon bimbit, cermin mata. 

POKET kecil ini juga amat berguna untuk menyimpan PASSPORT bagi mereka yang sedang mengerjakan HAJI DAN UMRAH
Istimewanyanya Telekung BERPOKET DURROTUL NAILAH :
 ✅Terdapat 2 POKET khas untuk menyimpan wang atau passport ,/IC di dada telekung dan juga di tepi kain
 ✅Hiasan renda sulam yang bermutu tinggi di telekung dan dibahagian di kaki kain 
 ✅ Material dari COTTON MILLENIUM SILK yang sejuk dan fabrik yang semakin lembut dan selesa selepas kerap kali dibasuh.
 ✅ 2 lapisan kain cotton berkualiti hingga melebihi ke paras dada dan dijahit sulam agar aurat terpelihara dengan dan patuh syarie
 ✅ Berciri eksklusif dengan harga mampu milik
  ✅Disertakan KOTAK yang eksklusif dan BAG yang menarik
 ✅ Melekap di muka dengan kemas dan mengikut bentuk muka si pemakai.
 ✅ Kain yang selesa dan labuh
 ✅ Tidak terlalu tebal dan tidak juga nipis.
 ✅ Tidak perlu risau di tiup oleh angin kipas
 ✅ Tidak perlu memakai anak telekung (anak rambut tidak akan terkeluar)
 ✅ Sangat sesuai untuk di jadikan hadiah dan hantaran.

KENAPA PRE ORDER? 
✅ Kerana Telekung Kami telah menjadi HOT SELLING setiap masa 
✅ Para muslimah telah mula mencari telekung sebagai persiapan ramadhan 
✅ Untuk persiapan umrah dan haji
✅ Boleh bayar ansuran 2x bayar - Jan & Feb 

Mencari SYARIAT supaya kelak sama-sama mendapat SYAFAAT.
JOM Indahnya Bersama Ilahi..
_________________________________________







Antara pilihan warna yang ada..

Ukuran dan saiz 



 Sulam terkini - sulam bunga melati..
Ok yang kali ini kain telekungnya juga ada poket berzip ya..

Jom2 order 😊😊



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!