Friday, December 17, 2010

Akhirnya..Dirinya Ku Tawan

Salam readers, emm akhirnya me dapat gak jumpa dia dan bermesra dengannya...setelah puas me renung dan tenung dari kejauhan. Akhirnya me dapat dekat-dekat tapi bukan rapat2...ahakss


 Tak sah kan, kalu dtg Kuching x bergambar dgn si Kucing ni... ;P








 Di tawan si Kucing Gergasi...hhahaahaa
i looikee.. ;D




 jangan amik pic saya...plss no paparazzi
(kucing pun tahu malu taww, orang ada malu? ;P)

 haii...



psstt...

 Us...


 Restoran Khatulistiwa

hrmmm....bila lah dpt dtg lagi

Me pergi dekat replika tu jalan kaki jer dr hotel, pergi pula dlm pukul 10am, matahari baik punya tgh nak naik, betul2 blakang kucing tu. Jd nak amik gambar pun x brapa nak elok krn matahari betul2 ada belakang kucing...

2 comments:

Mama Zharfan said...

bestnya dh sampai kuching tu..me belum pernah sampai kat sabah sarawak

mama tisya said...

saper yg ke kuching sure akn bergmbr kt patung kucing ni...kira trademark la kn...kita pn mcm mama zharfan tk pernh smp lg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!