Sunday, October 24, 2010

~Tukar Header Lagi~ lalalala

Salam uols..

Bagaimana hujung minggu korang? Meriah? Seronok?...emm me punya hujung sangat 'awesome', nape? sebab 2 hari ni byk projek dijalankan (bergedikz2..ahakss) mentang2 somi tak ade yer, jd bujang sekejap =P.

Korang tengah buat apa tu?...mesti x tgk blog kan, sebab tgh kusyuk tgk Festival Filem Malaysia 23 @ FFM 23 tu kan. Yg update blog pun sume mesti ceta pasal FFM 23 tu kan, sume nak tahu filem terbaik sapa..ehh uols x tahu lagi ker? Dah tentu AKIGAM (MAGIKA)...laaa kompom...ahaaaksss pepandai jer me kan.

Apapun me gembira sesangat tau..akhirnya me dapat buat n tukar 'header baru' chantek taksss...=D =P
*masuk bakul sendiri nampak* dulikss aa...

Mana taknya aritu tak menjadi, huduh lg ada, la ni taraakkkk lihat lah pandanglaa....walau x brapa cantek tertarik @ da boomm...tp kira menjadi la...hahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!