Sunday, October 24, 2010

Jangan Tinggal Daku!

Salam hujung minggu uols...

Bagaimana hujung minggu kalian? Meriah? Me biasa jer, kerana sesuatu telah berlaku pada me. (Nak kongsi ke tak nak? Korang nak baca ker? Tak nak baca boleh padam page ni ye. =P )

Begini ceritanya....

'Hari rabu yang lepas, sedang me sibuk sibuklah sangat menyiapkan kerja-kerja ofis, tetiba ada massage masuk... "Sayang, abg terpaksa juga pergi esok, rancangan yg abg cakapkan tu...Abg terpaksa juga pergi". Me terdiam, airmata mula bergenang, kenapa esok? Kenapa jadi? Bukan haritu kata tak jadi? Me masih x puashati lagi...sampai hati abg, nak pergi dalam keadaan mengejut mcm ni, dia bukan tak tahu perangai bini dia ni. Tp nak buat macam mana dia tetap kena pergi juga...Walau menangis cam mana pun dia kena  gi juga, ni ttg masa depan kami.Huhuhuhu. Esoknya pepagi dia dah bangun, kul 5.30am me anto kat pintu lift'....
Me jerit cam mana pun kalu dia dah kena pergi, dah tanggungjawab...huhuhuhuhu..so ni jerlah pengubat rindu me..cehwwaaaahh =P (jgn muntah ekk)

*emm mcm x jadi jer n3 penulisanku itu =P*

 sedapnyer seafood...nyummm nyumm

perrggghhh bestt tul buffet..


@jeti...
nasib baik ok.... =D
pulau-pulau..

sungguh cantik pulau ituu =D

 wah syurga duniakah?

 pulau itu lagi?....sangat cantik tuuu...terngia2 lagu Amelina
*pasir putih tepi pantai...ombak saling berkejaran...lalalalalal*

 mcm pic dalam majalah jer...tp ni original tau!


 cantik jer pic ni...i likee beb...lawa + tenang + saujana mata memandang tuh...


Uols tahu ke tempat tu kat mana? tahu kan?...hihihihi

Bieee, nanti bawa me gi sana yer...k *wink*Wink*


3 comments:

Mama Zharfan said...

cantik nya tempat ni! kat mana ni as?

khaizarien said...

sgt jeles ngn gmbr nie....ish nk ikut gak g sne

asfiedaimpiana said...

hehehehe...tu la sis tersangggaaatttt le cemburu...jom cuti2 mesia...kat Sandakan, pulau tu Pulau SIPADAN...

Zarien - hanya guna Iphone 4 jer tue..cantik kan? =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!