Monday, November 1, 2010

~Selamat Ulangtahun Sayang~ 011110

Assalamualaikum semua...
Emm lamanya kan tak update blog ni, seminggu tue, maaf lah seminggu yg lalu bz kena jadi jaga kursus pastu tenet  pulak buat hal, membazir jer tambah duit nak guna, ingat 'line clear'. Tak perla..benda dah berlalu okes.

Hari ni nak cerita gembira sebab hari ni hari gembira =D

Sebab hari ni Hari Lahir Adik Me yang ke...tak boleh bg tau rahsia...hahaha, jadi ni n3 ni me tujukan buat adik me (me tahu dia akan baca punya,hehehehe).

Ni ler sorang adik pompuan yang me ada, yang slalu buat gaduh, buat kawan, tempat meluah perasaan, pinjam barang, pinjam duit etc...hihihii. Jarak umur kami 3 tahun jer, tak jauh mana. Dan dia memanglah seorang yang ala2 gedikz tu (hihihii jgn mare yer dik)..sejak dari kecik suka melaram n fotogedik =D
Tp pada pandangan me, dia ni jenis muka fotogenik (jgn mare yer puji adik sendiri) sebab amik la dari sudut yg macam mana pun, gambar tu akan tetap nampak cantik.

Kami ni dari kecik tak pernah ler nak kamceng ngat, yang akan buat kami rapat bila masa gaduh. Pergghh bila kenang balik peristiwa masa membesar dulu banyak pahit dari manis. ;D
Main tarik rambut, pukul, lepuk tendang-menendang tu perkara biasa bagi kami. Main kejar2 lari satu rumah pun sama...aiiishhhh memori2 =D
Tp itu dulu, kini bila dikenang2 me tersenyum sorang-sorang. Mana taknya memori tu tak akan berulang semula kan, ianya hanya berlaku sekali jer dalam seumur hidup kita. Dah besar-besar ni, kami lagi rapat, berkongsi bermacam2 cerita kehidupan, baik hal cintan cintun mahupun kerja2 seharian.



Buat Adik, 

Akak ucapkan selamat Ulangtahun Kelahiran, moga ulangtahunmu kali ini akan membawa erti yang besar dalam kehidupanmu. Jadilah seorang wanita yang berjaya didunia dan akhirat. (Tak mo ngada2 lagi tau =P). Tiada hadiah istimewa yang dapat akak berikan, kehadiranmu dalam hidup akak amat bermakna dan akak sanggaatt sayang padamu!!

my lovely sister...u know that u r always in my heart 

Queens of my heart




p/s: Tahun ni dia raikan ulangtahun terakhir sebagai anak dara, tinggal beberapa hari lagi je dia akan melangsungkan perkahwinannya.

5 comments:

Mama Zharfan said...

epi besday to ur sister :) lawa adik u heheh

asfiedaimpiana said...

tq sis, hihihii
adik je ker yg lawa..akaknyer?=P

mama tisya said...

happy busday to your sis and tk lupa slamat pengantin baru tk lama lg ye

**sabtu lps dh pegi mkn2 kt MAKAN KITCHEn...best2

asfiedaimpiana said...

Tq amy, hihihii akknyer yg terlebeh
Dah g mkn? Best x?

mama tisya said...

best2 p mkn kalo dpt stay otel tu sure lg best..nanti jenguk la entry food kita br update:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!