Tuesday, May 25, 2010

Alahai...

Bismillahirrahmanirrahim...salam

Alahai aku x pernah2 kena tag tetiba Pn Beba dgn baik hatinya telah tag aku utk jwb kuiz ni...(pergghh ni pestime aku tau kena tag, tp cam malas jer nak jawab..jwb gak la. Tak baik tau cian Pn Beba...hehehehe) Tq yer beba.

Ni lah antara soklan2nya;



1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?
Seriuss bengang n marah...kalau ada peluang bleh sound dia, aku buat punya..tp dgn cara berhemah lah. Tak dernya nak tikam balik.
2. 6 orang di hati anda.
(Allah dan Rasul amik kira tak? tu kan mmg dah wajib :) )
  • Ma Husben
  • Mak 
  • Mak Chah ( my beloved untie aka penyimpan mohor besar raja2 hehehhee @ penyimpan rahsia)
  • Abah
  • Adik2ku
  • Arwah nenek
3. Anda rasa anda comel?
Comel? Iya...haruslah..plus montel hahahahaa

4. Single or taken?
Taken already ma...

5. Blog yang anda suka….
 Crafting blog...tp craft aku x siap2 lg..contest @ GA blog, blog kengkawan

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Anda rasa? :P

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Ntah x ingat...makcik mudah lupa akhir2 ini. huhuhuhuhu

8. Last text message..
To Ummi @ KLSS - i really waiting for the cake!!

9. Last phone call..
kaki gayut tepon tau!!...dgn ma colleque

10. Hari terakhir anda menangis
Kuat nangis @ kememer (tau tak maknanya? org jawa kata cengeng)

11. Five-5- favourite colour
  • Biru
  • Hijau
  • Biru+hijau
  • Pink
  • Krim
12. Orang terakhir YM?
 x hengat gak..

13. Game paling anda suka?
game?....emmm scrabble game online...


14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
Kerna terpaksa..



15. Anda rasa tag ini best?
Blum cukup mantop...:P



16. Tag lagi 10 orang.
Kita blum ramai kawan laaa...mana nak dapat 10...huhuhuhuuu...takkan nak tag balik kawan yg telah tag kita. Bleh gitu? :P



tu jer arr yg bleh di tag...sowii yer




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!