Friday, May 28, 2010

Weeee....aku dikampung!!

Assalamualaikum,

Hari ni aku hapdet dari rumah tercinta!! Kluang tersayang!!! Seronoknya dapat balik umah parents nak2 jumper my new niece.. Aisyah Nur Umairah. soo bambam, umo baru 2 bulan lebih jer tp dah mcm budak 5 bulan. (Pic nanti la hapdet) Abis sume gomol dia...nak2 atok la gomol2 dia...Tp dapat jumpe kejap jer ni td dia dah balik kg mak dia lak kat Tenggaroh...huhuhuhuu x dpt main2 ngan dia agi. Tp tak per dah dapat jumpe kira ok la..

YG PASTI SAYA ENJOY...weeee happy holidayy!!!

4 comments:

Mama Qiestina said...

gomol humaira puas2 kot dapat berkat :D

asfiedaimpiana said...

yat...heheheheeee Amin!!

Suliana said...

salam. syikin ke ni?? aku ni do heran la sapa la asfiedaimpiana ni..ko ada blog gak?? bagus le.. leh xchange link

asfiedaimpiana said...

ye pn suliana...aku dah lam buh link ko kat aku nyer blog...ko jer x perasan...huhuhuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!