Saturday, January 1, 2011

2010 - 224 Entri sahaja

Assalamulaikum, semua tengah sibuk meraikan tahun baru kan. Kat luar tu dam dum dam dum bunyi bunga api, kat tv pun sama, di mana ada hiburan di situ ada ramai orang. 

Emm tahun 2010, pencapaian dalam berblogging cuma 224 entri sahaja, hasrat hati nak capai 365 entri tidak kesampaian :( nak buat macam mana, ana baru terhegeh2 nak bertatih lagi..tak per tahun ni kita cuba lagi, Insya Allah. Nuff? jangan cerita la, mimpi la nak cash out, x cukup. Tak per Insya Allah akan ada rezki.. Amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!