Monday, July 26, 2010

Mangkuk Tingkat!!! Mangkuk Tenpin!!!! Mangkuk Hayun?

Salam dan moga ceria-ceria hari ni..

Bulan Ramadhan Bakal Menjelang
Pelbagai juadah bermain diminda
Mangkuk tingkat diperlukan sekarang

Untuk mengangkut makanan umah mak mertua
*Hahahaahaaa* bagus tak pantun aku?

Lagi beberapa hari kita akan menghampiri bulan ramadhan...bagi kaum-kaum hawa macam aku ni tentu tengah bertungkus lumus bayo posa kan...termasuklah aku yang ada lebih kurang 5 hari lagi ni...heheheheee
(hari ni pun sedang cuba utk berposa, perut pulak meragam, tp aku bertahan jer..harap2 sampailah ke petang, Insya Allah)

Sebut pasal ramadhan ni Ya Allah punya banyak dah orang buat promosi jualan kuih-kuih raya (eleh sendiri pun promote gak kan ;p ) x kisah arr..tp tentu gak yang dah mula merancang-rancang nak pk juadah apa nak dibeli @ buat masa time buka posa (Ya Allah, lambat lagi tu nak pk sume tu, tp jangan tak tahu ade jer org yg jenis mcm tu kan)

Mungkin ada yang dah plan nak berbuka di hotel (pssst GengBlogger - jadi tak nak buat Gath buka posa? hahahaaa) ada yang berkira-kira nak berbuka di kedai-kedai mamak (laaa x habis2 lagi ke ngan makanan mamak? ubah lah selera tu beb) ada pulak yang dah berpikir nak berbuka di rumah kengkawan (alhamdulillah pada yang rajin buat rumah terbuka berbuka posa..besar pahala)

DAN ada yang x payah pikir panjang pun...coz nak berbuka umah MAK MERTUA....hahahahaaa
so kepada sesiapa yang nak bebuat demikian, pssstt korang dah ada bekas tak nak tapau makanan tu untuk bersahur nanti (hahahahaaa kejiiinyeee aku!!!)

Apa tak ada? Isshhh jangan risau..aku ada barang yang korang perlukan tu...tuu diaaa

Mangkuk tenpin @ mangkuk tingkat plastik
2 warna biru dan pink...
RM 18 xclude delivery (geng2 duk putrajaya will be FOC)
Microwave frendly
14.5 cm x 14.5 cm x 6cm(tinggi)

Setiap mangkuk ada penutup masing-masing

Sangat sesuai utk pelbagai kegunaan

So kepada sesapa yang berminat bleh inform kat aku paling lewat
27.7.2010 (terhad jer aku dapat. k)
So jangan bertangguh lagi...

p.s: ini adalah advertorial semata-mata
heheheeee :D peace no war

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!