Thursday, August 12, 2010

Rezeki Ramadhan

Salam...

Wee....hati berbunga riang!!!!! :P.
Nape ek? sebab my hubby menang contest...heheheheee
Alhamdulillah..bak kata kakinakl tertunailah hasrat dihati my hubie nak dapat lappy baru..hihihii save budget..MacBook tu..kurang2 mau 3K tu..Syukur Alhamdulillah..rezki ramadhan..
Kalu x caya buka link ni...http://www.astro.com.my/bplayercontest/
 
nasib hubie dah upload kat fb, cilok dia punya jer...hihihihih

To My Hubiee...Congrats Dear!!!

5 comments:

mama zharfan said...

congrats!! RM3k tu!!! cayalah!!!

asfiedaimpiana said...

tq kak suzie...eden tumpang glamor jer...on behalf...hahahahaa
Tu la save RM3K...kalu tak hubie memang nak beli pun...rezki dia tu..dia pun bleh tahan gak murah rezki kalu dlm contest ni..tp ikut angin dia..x boleh paksa2 masuk contest, ikut yg dia nak join jer...hiihihii

Hamzah Ian said...

wow!!.. mmg untung lah.. tahniah2..

kak ina kl said...

salam dan selamat berpuasa..

rezeki di bulan ramadhan tu..ish jelouslah sbb akak tak dak lagi benda tu.

asfiedaimpiana said...

hamzah & k.ina - tenkiu2 yer...tu lah Allah beri rezki d bulan ramadhan agar kita tak lupa pada Nya..betul tak?
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!