Saturday, April 24, 2010

Kain @ J@kel, J@kel & K@in :D

Td hubie lapo gi mkn kat restoran arab sek 7, blakang unisel...mmg best place dia tuh...tup2 tgk kat paper b4 that x jakel wat opening....apalagi pujuk le minta anto gi sana...perrrgghh ramainnyeeerr....berduyun2 org tau..tp yg x bestnya...customer bukan takat beli kain jer tau...siap amik flower kat pintu lg...ala bouquet flower 4 shop opening tu...faham2 jer la mesti byk kan n cechantik kan...yg x sedapnyerr derang ni siap amik lg..(amik ker curik?), sampaikan ada budak kecik ni (lingkungan dlm 5 thn) siap cakap ngan dia lg..mak org tu curik kan?...haah curik... apa perasaan anda? aku senyum jer dgr budak tu cakap...budak kecik pun tahu menilai...ni lah org kita...pantang nampak, abis dia kebas...aku tgk byk gak bunga2 pemberian org kat JAKEL tu dah tinggal besi n sponge jer...ciannyerr.

Aku g sana bukan nak shoppong pun,saje jer tgk semurah mana jualannya..emm x murah mana pun...bleh jer...n beli la baju 3-4 pasang gak termasuk kain bj melayu hubie..tema tuk rayer thn ni kelabu tahi anjing (req fm my hubie)...(bunyi mcm kureng jer kolor tu)...ikut jer laa n this is da result




bukan main beg plastiknyer...(ni ada credit ker wat promo kat sini en. jakel?) :P


ni kain faberet aku...corak abstrak..sekrang ni malas nak kain corak bunga2 la...
minat yg mcm ni..bleh thn chantek gak..

kain2 yg telah dishopping olehku...


hok ni ler kain utk tema raye thn ni..KELABU TAHI HANJING

tu pun aku rase dah terlebih bajet skit...lari..tp ada sepasang tu...mcm kureng laa..x minat pulak warnanya...kunun nak wat bj utk pakai wed adik aku, tp rasanya x mo la...apa nak buek ekk? ... :-?
akan difikirkan...















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!