Sunday, September 27, 2015

The Chaiwalla Banting

Salam..

Hari ni hari Jalan-jalan Cari Makan (JJCM). Destinasi kami ke Banting - nak ke pasar kampuchea beli sosej sedap tu.

Nasib baik gerai belum tutup dapatla beli 10 cucuk yg di bakar dan 30 biji yg blum dibakar. Cadang nak bawa balik kluang nanti, sebab adik bongsu tempoh hari dah bertanya pasal sosej ni (baik tak akak dia ni 😊) 

Sosej yang sedang di bakar, makan panas2 dengan rasa jus nya amat menyelerakan...nyummm 


Kemudian kami teruskan perjalanan, disekitar pekan banting. Selalu tu lalu je, hari ni kami selusuri bangunan2 kedai yang ada. Dah membangun sangat2...kedai2 makan ala hipster pun dah byk..

Kami terjumpa kafe ni


Macam menarik je kan, jadi disinilah kami menjamu selera tengahari ni
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!