Wednesday, June 30, 2010

Naper aku tak ngantuk?

salam, good morning! ( huhuhu 1.25am)

hubie dah lena di ulit intan (apa mimpi agaknya tuh?) tapi mata aku still x ngantuk sgt, naya ni sok jgn terrsenguk2 kat opis dahla yer. :D

baru lepas habis baca novel 'Isteri aku tomboy?' terbitan Karnadya, ok gak best buku tuh, aku amat hepi coz dah lama x berkesempatan bc novel, tp malam ni berjaya. ada sebuah lg yg blum dibaca...huhuhu x sabo nak bc, tp kna tunggu gak.

hr ni dah 2 hr x masa aka dapur x b'asap coz rezki dtg b' golek, siap bleh bg jiran tetangga lg, syukur Alhamdulillah...sampaikan anak jiran tu siap ckp 'hari2 ada mknan' ;D ( tu yg untung jd jiran aku) tp dah jiran lak yg tu jer ade. hihihii

mata jom laa tdo zzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!