Friday, June 18, 2010

Malas

Salam Jumaat.

Naper aku buat tajuk entri tu? Ntah aku pun tak tahu nape. Yang pasti minggu kebelakangan ni memang terasa kemalasan tahap gaban la. (Tak baik kan malas2 Allah tak suka orang yang malas). Badan rasa tak bermaya n letih jer...umah pulak aku kemas ala kadar jer jangan bagi bersepah. (Eee..teruknya perangai! Kesian somi dia kan. :P)

Sebut pasal malas ni bukan takat untuk kemas rumah, tp nak update belog ni pun malas....hari2 aku hanya buka belog2 kawan2 aku jer...baca n3 baru yang diorang buat..contoh doc fryn, kak suzie etc (sekadar menyebut satu dua nama jer, yg x ada tu jgn kecik ati, aku baca gak belog2 korang :D ) rajin tu diorang update..nak2 mcm doc faryn tu. Doktor kan org tau sibuk jer slalu, tp doc faryn ni dalam sibuk2 bz pun sempat juga update tu...tu tandanya dia ada kemahuan n x malas...( doc faryn ni n3 utk u ker? konpius la...hahahaa)

Aku dulu masa tgh muda2 (sekrang tua ngat ke?) rajin menulis, tulis novel, tulis puisi tulis diari..tp sekarang ni x tau la nape. Balik rumah jer rasa penat. (ni kena amik vitamin ni..vitamin apa yer? A, B, C? any suggestion? ) Kesian la kat rumah tu x diendah kan..orang rumah? hahahaaa ...*wink* *wink*

Ehh syyyuuuhhh syyyuuuhhh...gi jejauh la MALAS...jangan duk kat aku ni lelama...terbang ke tpt lain pulak..huhuhuhuuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!