Monday, November 21, 2011

Pingat Emas Bolasepak Sukan Sea 26 - Milik Malaysia!!!

Yeayyy!!! Malaysia punya pingat emas!!!! Tahniah skuad Harimau Muda krn berjaya mengekalkan kejuaraan kita!

Akhirnya tu dia pemenang pingat emas bagi acara sukan yg penuh kontroversi pd Sukan Sea ke 26 kali ni. Setelah bermain selama 120min, dan sepakan penalti 4-3..akhirnya kemenangan itu milik kita juaa..

Macam apa jer kan pemainan kali ni. Pelik bin hairan me tgk Indon jaki (dengki) sgt ngan kita ni kalu dalam sukan, x kiralah apa pun, kalu boleh pasukan kita ni mcm nak dbunuhnya, bukan main dgn penuh kesukanan tp penuh dendam kesumat gitu!..

Apalah dosa Malaysia kat derang ni, depa datang sini x penah kita nak caci maki pun..huhuhuuu

Cayalah Apek!!!!

2 comments:

armouris said...

tahniah Malaysia! lagi info tentang bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Eyriqazz said...

huk3..sedih kalah ngan syria semalam...

P/s :
Perlukan bantuan untuk memenangi Contest Gadget Impian ,Minta tolong likekan entry ini.... special thanks in advance http://www.eyriqazz.com/2011/11/gadget-impian-eyriqazz-dan-contest-5-in.html

Kalau dpt tweet,g+ dan komen entry itu..dialu2kan juga..tinggikan peluang utk saya menang...

Jemput join contest kalau berkesempatan juga...

thanks....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!