Wednesday, July 25, 2012

Pavlova Terbalik

Assalamualaikum...

Comei je kan...(perasan, sila menyampah)

Tu adik me tempah utk SIL dia punya besday hari ni, baiknyerr kakak ipar..uhukss ;p

Tp sayangnya terbalik la pula gara2 konar baring (agaknya la kot masa nak amik anak dia). Apalagi dia tepon ler me ni -
Adik - 'kak, pavlova aku terbAlik! Cam na ni?'
Me - 'Dah terbalik nak buat cam ne'
Adik - 'ada yg lain tak? Aku beli'
Me - 'Ada, tp bawa je la dtg umah, kita repair apa yg patut'
Baiknyer hati, mentang2 kakak sendiri kan..kalu org lain, mmg dah x ada rezki.

Nasib la x hancur kek tu, cuma krim je bersepai, me pun alter la @ touch balik...jadikan comei semula..brapa kira? Free je. Nak jadi rezki si lyn.. Hepi Besday lyn ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!