Friday, March 18, 2011

Hadiahkanlah Untuk Yang Tersayang



Bismillah..

AI terima promosi dari MAD, bila buka dan baca terus teruja dan beli satu. Sebab rasanya berbaloi2 tawaran yang ditawarkan.

Khas untuk para suami, kalau korang rasa tak tahu nak hadiahkan apa untuk yang isteri tersayang, AI rasa promosi ni cukup istimewa dan berbaloi, alah setakat harga yang ditawarkan tu, lebih dari murah....tidak perlu berbelanja mahal!! (Mcm bunyi iklan pulak hehehee)

Untuk wanita-wanita yang teringin untuk memanjakan diri, nilah masa kita!! Bila lagi nak menikmati peluang keemasan macam ni, setelah badan penat dan letih, sesekali memanjakan diri tak salah rasanya. XD



The Company

Zense Face & Body Treatment Phone: +603 7713 3633 begin_of_the_skype_highlighting              +603 7713 3633      end_of_the_skype_highlighting
LG 08,
PJU 8/3A,
Plaza Emerald,
Damansara Perdana,
Petaling Jaya,
Selangor
 
 
BERMINAT? KLIK LA SINI

Psstt - sesuatu yang  baik itu perlu dikongsi kan XD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!