Thursday, January 15, 2015

Nak kurus - 30Kg Dalam 80 hari ?

Assalamualaikum..

Lama tak muncul kan, dah masuk 2015, tup2 muncul 1st entri ni.

Mcm2 cerita suka duka di penghujung tahun yg lalu. Sampai sekarang masih terasa lagi kesengsaraan itu kan. Tapi salut dgn sukarelawan yg x putus2 support dgn mencurahkan tenaga bakti mereka. 

Tu cerita sedih. Ni nak kongsi cerita suka plak. 
Ok masuk tahun baru ni azam nK kurus muncullah kan? So sapa2 rasa nak guideline utk bantu susutkan lelemak yg ada mcm aku ni. Kita senam2 juga kan..tp kalu x ada guideline cam org buta juga teraba2 kan..
Ini hah ada penulis aka instruktur terhebat yg aku kenal, dia baru lancarkan buku ni. Korang jgn kata aku propa plak, sebab mmg ada bukti dah yg betul2 turun 30kg tau..tak caya kena beli buku ni utk tahu kisah benar, tak guna supplement, hanya konsisten dlm senaman, jaga pemakanan.
Sapa2 nak buku ni kena pre-order dulu, sebab baru je keluar kilang cetak diknon...harga pun murah beb RM29.90 je..sapa2 nak bg tau k..😄utk bantu susutkan lelemak yg ada mcm aku ni. Kita senam2 juga kan..tp kalu x ada guideline cam org buta juga teraba2 kan..
Sesiapa yg berminat boleh wassup @ msg 016-3165209 ok 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!