Saturday, February 6, 2010

TrYing To sEt Up My ThiNGS

Hari ni seharian duk umh x ke mana2 pun, tgh duk chara aku nyer projek baru. Agak2 bila bleh tunjuk kan..emmm bukan nak menunjuk tp nak share...tunggu jela yer...

Macam2 keje gak nak kna buat sebenarnya...asgmt ofis masih tertangguh lg...td kemas brg2 yg ada n masih bersepah kat bilik tengah, nasib arr umah dah kemas pepagi td..hubby lak dah tido ni,cian dia penat..makan dah apa dah ni aku pinjam laptop dia n hp dia wat guna tenet. broadband aku masih blok lg coz x byr...hehehee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Saat Kasih Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

The Best Place To Purchase Gift!!